G-team

Hallo, wat leuk dat je een kijkje neemt op de pagina van het G-team!

Ben je lid bij Oranje-Wit? Of misschien ben je vrijwilliger? Het zou ook kunnen dat je toevallig op deze pagina bent beland, of op zoek bent naar een leuke teamsport voor mensen met een beperking.

Wij stellen ons graag aan iedereen voor!

Sinds september 2021 is er bij KV Oranje-Wit een G-team. Dames & heren, jongens & meiden met een verstandelijke beperking sporten samen in dit team. We doen spelletjes met een bal en een korf, maar ook allerlei andere spellen die niet korfbalgericht zijn. Zolang we maar samen bewegen en plezier maken.

We zijn inmiddels met een vast clubje sporters. We hebben verschillende trainsters die afwisselend met z’n tweeën voor ons de trainingen verzorgen. Hier zie je een foto van een aantal van ons:

Lijkt het je leuk om eens vrijblijvend mee te trainen? Dat kan! Om de week op woensdag sporten we. In de wintermaanden (november t/m maart) is dit in de sporthal in Venray. In de zomermaanden (april t/m oktober, uitgezonderd de zomervakantie) sporten we op het sportveld in Leunen. We vinden het gezellig als je met ons meesport!

Laat vooral van je horen via het emailadres: gteamoranjewit@hotmail.com

Fijner om te bellen? Dan horen we dat graag via een email, zodat we een belafspraak kunnen maken.

Veel groetjes van ons,

En hopelijk tot snel!