Sportmasseur

Mijn naam is Bart Baken, eigenaar van praktijk BB Sportmassage.

Mede door mijn ambities en sportieve achtergrond ben ik geïnteresseerd geraakt in de menselijke anatomie en fysiologie. Om meer te leren over (eigen) sportblessures en om anderen te helpen bij hun sportbeoefening ben ik de opleiding NGS Sportmassage en verzorging gaan volgen. Ik ben een gediplomeerd en erkend sportmasseur en sta geregistreerd in het kwaliteitsregister van het NGS (licentienummer 457211).

Ook binnen het verenigingsleven ben ik actief betrokken. Als Sportmasseur/Verzorger bij Korfbalvereniging Oranje-Wit en Voetbalvereniging SV Leunen ben ik mede verantwoordelijk voor de medische begeleiding van de leden. Daarnaast ondersteun ik vele (individuele) sporters met het behalen van hun doelstelling. Van bodybuilder tot hardloper en van zwemmer tot turner, alle disciplines komen voorbij…

Ik wens iedereen een sportief en blessurevrij seizoen toe!

Met sportieve groet,

Bart Baken