Clubtenue Oranje-Wit

Wedstrijden

KV Oranje-Wit heeft een eigen clubtenue. Alle leden dienen dit tenue te dragen tijdens wedstrijden. De train(st)ers en coaches worden verzocht hierop toe te zien en speelsters met afwijkende kleding niet op te stellen tijdens de wedstrijd.

• Oranje shirt: met ingang van het seizoen 2019/2020 zorgt de vereniging voor de shirtjes voor alle speelsters.
  • Wit rokje: kan/mag zelf gekocht worden.
  • Witte sportsokken (geen enkelkousjes en zonder opdruk): kan/mag zelf gekocht worden.
  • Trainingspakken en presentatiepakken (niet verplicht): kan/mag zelf gekocht worden.

Er is een webshop geopend voor Oranje-Wit waar je de kleding kunt bestellen: oranje-wit.clubwebshops.nl.

Voor het veldseizoen zijn korfbalschoenen (met noppen) of voetbalschoenen nodig. In de zaal zijn sportschoenen nodig, geen zwarte zolen!

Trainingen

Tijdens trainingen is het verplicht om gepast gekleed te gaan. Daaronder wordt verstaan dat onze leden een sportbroek (lang/kort) of sportrokje en een net shirt (geen navelhemdje) dragen.

Kledingbeurs

Een keer per jaar, aan het einde van het seizoen in mei/juni, wordt er een kledingbeurs georganiseerd. Hier wordt de mogelijkheid geboden om 2e hands rokjes en schoenen onderling te ruilen/verkopen. De datum van deze kledingbeurs is te vinden in de jaarkalender op de site van Oranje-Wit en wordt t.z.t. in diverse media gecommuniceerd.

Sponsorkleding

De vereniging is voor een aantal teams in het bezit van gesponsorde shirts en/of trainingspakken. De leden van deze teams worden vooraf geïnformeerd over de kleding die ze niet hoeven aan te schaffen.