Kangoeroe Klup

Mei 2023

Beste meiden van groep 1 & 2 en ouders,

Dit jaar gaan we weer starten met de Kangoeroeklup, ook na de zomervakantie is er weer een KangoeroeKlup!

De KangoeroeKlup is onderdeel van korfbalvereniging Oranje-Wit en is bedoeld voor meiden van 4 en 5 jaar oud. Ook meisjes die dit jaar nog 4 jaar worden, kunnen zich dan alsnog aanmelden. Zij mogen starten als ze 4 jaar zijn. Tijdens de bijeenkomsten van de KangoeroeKlup maken we op een speelse manier kennis met korfbal. De kinderen krijgen geen korfbaltraining aangeboden, maar basisvormen van bewegen (zoals lopen-rennen, werpen-vangen) en allerlei spelletjes en spelvormen.

De frequentie van de KangoeroeKlup is aangepast aan de leeftijd van de kinderen. De meiden kunnen één of twee keer per maand afhankelijk van het animo, op zaterdagochtend, naar de KangoeroeKlup komen. De bijeenkomsten duren 45 minuten en starten om 11.30 u. Komend seizoen staan 8 bijeenkomsten gepland. De bijeenkomsten lopen samen met het schooljaar. De bijeenkomsten vinden zowel binnen (in de speelzaal van de Meent) als buiten op het veld (Sportpark het Klaverblad) plaats.

De data zijn als volgt:

Datum Locatie
30 september 2023 Sportpark Klaverblad
28 oktober 2023 Sportpark Klaverblad
25 november 2023 Sportpark Klaverblad
13 januari 2024 Speelzaal de Meent
17 februari 2024 Speelzaal de Meent
9 maart 2024 Speelzaal de Meent
6 april 2024 Sportpark Klaverblad
11 mei 2024 Sportpark Klaverblad

De kosten bedragen €30,00 per seizoen. Voor dit bedrag zijn de kinderen lid van Oranje-Wit en met dit lidmaatschap direct verzekerd. Bij de start krijgen de meiden een KangoeroeKlup shirt van de KNKV (Koninklijk Nederlands Korfbalverbond). Uw kind mag instromen als zij 4 jaar is. Stroomt zij in januari of februari in, dan zijn de kosten €22,50. Kosten voor later instromen zijn: €15,00.

We zijn ook op zoek naar ouders die deze klup mee willen begeleiden. Laat het ons weten!

Dit kan via email: vcoranjewit@hotmail.com of via het antwoordstrookje.

Heeft uw kind zin om mee te spelen met ons? Meld haar dan nu aan middels het aanmeldstrookje!

Het  aanmeldstrookje inleveren vóór 9 september bij Sofie Claessens, Hooipas 6 of via de mail vcoranjewit@hotmail.com. De contributie € 30,00 overmaken op rekeningnummer: IBAN NL14RABO 012 8102 659 t.n.v. KV Oranje-Wit.

Voor vragen kun je contact opnemen met

Sofie Claessens – 0627488523
Fleur Frederix – 0627393697