Rooi 1 – Oranje Wit 1

Datum wedstrijd: 12 nov 2023

Vandaag mocht Oranje Wit in Sint-Oedenrode aantreden tegen Rooi, de eerste competitiewedstrijd binnen. De opdracht was helder en zo kwam Oranje Wit na een kwartier spelen op een 1-4 voorsprong. Daarna werd het slordiger, veel onjuiste keuzes en niet genoeg scherpte in het afronden, zo kon Rooi vlak voor rust terugkomen tot een 5-6 stand.

Na rust was het Rooi dat veel scherper uit de kleedkamer kwam en door 5 afstandsschoten naar een 10-6 voorsprong uit liep. Bij Oranje wit bleven de koppen omhoog en was er met 10 minuten op de klok nog hoop, maar Rooi bleef mee scoren waardoor na het laatste fluitsignaal een 12-8 stand op het bord stond. Het zijn erg dure punten die Oranje Wit hier laat liggen.

Volgende week speelt Oranje Wit een thuiswedstrijd in de Wetteling tegen Rosolo, om 16:00uur.

Doelpunten: Anne Weijs, Gwen Baken (beide 3x), Maureen Drabbels, Anouk Reintjes (beide 1x).