Mogelijkheden

De volgende mogelijkheden zijn er om de Korfbalvereniging Oranje-Wit te ondersteunen:

• Sponsoring van een reclamebord voor op de reclamezuil bij de entree van het sportpark, voor de duur van 5 jaar. Bord 40 cm x 80 cm met een jaarlijkse bijdrage van €125,00.
    Sponsoring van een reclamebord rondom het kunstgraskorfbalveld, voor de duur van 5 jaar. Bord 60 cm bij 250 cm met een jaarlijkse bijdrage van €200,00.
    *Sponsoring van een klein bord + een groot bord, een bijdrage van €300,00 per jaar.
    De aanschaf van een bord is voor rekening van de sponsor.
    De borden worden door de KV Oranje-Wit besteld.
  • Sponsoring van trainingspakken,voor de duur van 5 jaar. De jaarlijkse bijdrage is €350,00 voor Senioren en A1 teams, €250,00 voor B-C-D teams, €150,00 voor E-F teams.
    De aanschaf van de pakken, inclusief bedrukken, zijn voor rekening van de sponsor.
  • Sponsoring van shirts, voor de duur van 5 jaar. De jaarlijkse bijdragen is €300,00 voor Senioren en A1 teams, €200,00 voor B-C-D teams, €150,00 voor E-F teams. De aanschaf van de shirts, inclusief bedrukken, zijn voor rekening van de sponsor.
  • Korfsponsoring, per 2 korven (wedstrijdkorven), voor de duur van 5 jaar. De jaarlijkse bijdrage is €350,00. De aanschaf van de korven, inclusief bedrukken, zijn voor rekening van de sponsor.
  • Sponsoring van sporttassen voor de duur van 3 jaar. De jaarlijkse bijdrage is €125,00. De aanschaf van de tassen, inclusief bedrukken, zijn voor rekening van de sponsor.
  • Schenking van een door u te bepalen bedrag.

Trainingspakken, shirts, tassen en korven worden bij onze vertrouwde leveranciers besteld.

Mocht een van bovenstaande mogelijkheden uw interesse hebben gewekt of hebt u nog vragen omtrent bovenstaande, neem dan contact op met de sponsorcommissie van KV Oranje-Wit: sponsoringoranjewit@hotmail.com Jos Claessens en Wilbert Holtackers.